19.6.2012

Uusi ihana kaveri

Vaaka on siis vähintään tänään, mutta ihan muutenkin menneellä viikolla ollut vihdoin mun kaveri ja piristänyt joka aamu, vaikka oonkin parina päivänä vähän herkutellut tai syönyt muuten tuhdimmin. Mun herkuttelut ei onneksi ole kuitenkaan räjähtäneet siihen pisteeseen mitä ne joskus oli, eli suklaalevyllä aloiteltiin ja siitä oli vielä mahdollista jatkaa johonkin muuhun makeaan... Päinvastoin söin yhtenä päivänä jäätelön ja toisena patukan tummaa suklaata, mikä määrällisesti tuntuu juuri sopivalta ja makeudeltaan just passelilta, eikä mun ympärille ole ilmestynyt uutta vararengasta tämän takia. Repsahduksina en osaa noita muutenkaan pitää, koska mun periaatteena on sallia itselleni kaikki (jotta en himoitse niitä kiellettyjä enemmän kuin laki sallii) ja opetella kohtuus. Sokerikierteestä uskon päässeeni jo eroon, joten nyt tuollainen ajoittainen pieni herkuttelu tuntuu vaan mahtavalta :)


Viikko sitten sain jotakuinkin selätettyä kaikki kankeudet matkanvarrelta nilkkaongelmista yskään, joten pääsin taas takaisin kiinni liikuntarytmiini, joka ilmeisesti pisti nesteet taas kiertämään ja toivon mukaan teki muitakin ihmeitä mun kropalle, siltä kun ainakin on tuntunut :) Paino lopetti vihdoin viikkojen jälkeen jumittamasta 64,1 kilossa ja lähti humisemaan alaspäin, mikä on ajanut mua vaan kovemmalla motivaatiolla ja innolla eteenpäin. Siispä voin ilokseni ilmoittaa, että uusi ihana kaverini näytti punnituspäivän viralliseksi tulokseksi tassan 63 kiloa, jota kohti oon hivuttautunut koko viikon. Vaikka aamulla olinkin umpiunessa, piti mun pienet voitontuuletukset silti suorittaa :D


Uusi raksi ilmestyi sivupalkkiin ja tavoitteet on kokoajan lähempänä. Kokonaispudotus on nyt mulle huikeat -2,5 kiloa, mikä noin kuukauden työlle mun kokoisella ihmisellä tuntuu lopulta ihan loistavalta vauhdilta, vaikka kuinka stressasinkin jumitteluita. Toki tuo tuleva juhannus mökkitunnelmissa varmaan tekee vähän tuhoja, mutta oon jo päättänyt ettei pari päivää kaada mua mihinkään, vaan sen jälkeen jatketaan jälleen samanlaisella tarmolla :) 

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtava muutos sulla menossa Adriana! Itsellä myös, joten ihana lukea muidenkin juttuja.. Lähtöpainokin lähes sama (vaikken sitä blogissa ole paljastanutkaan hahah!) Tsemppiä ihan mielettömästi :)

    queenofzeal.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Ihanaa kerrankin olla täysillä mukana jossain, josta seuraa vaan pelkkää hyvää :) Tsemppiä sullekin!

      Poista